قاسم پور: در تمرین ما افرادی داد Ùˆ بیداد Ù…ÛŒ کنند

قاسم پور: در تمرین ما افرادی داد و بیداد می کنند




 

 


قاسم پور: در تمرین ما افرادی داد و بیداد می کنند


تاریخ : جمعه ،
24 شهریور 1391

سرمربي تيم فوتبال مس کرمان با گلايه از عدم حضور مستمر مسوولان باشگاه در تمرينات اين تيم، گفت: مسوولان باشگاه بايد مسائل حاشيه اي تيم را جمع کند.


ابراهيم قاسمپور روز پنجشنبه در نشست خبري پيش از ديدار مس کرمان و سايپا در جمع خبرنگاران افزود: مسوولان اين باشگاه بايد بداند علاوه بر امور اداري، کارهاي ديگري را نيز بايد انجام دهد.

وي با بيان اينکه افرادي بر سر تمرين بازيکنان کرمان مي آيند که شرايط عادي ندارند و اقدام به داد و بيداد مي کنند، گفت: اين افراد را چه کسي مي فرستند و چقدر پول مي گيرند تا چنين حرکاتي را انجام دهند؟

قاسمپور، افزود: بازيکنان و کادر فني تاحدي مي توانند تحمل کنند و نبايد سرمربي و بازيکن با اين قبيل افراد درگير شوند.

وي با بيان اينکه اين کارها بر روي روحيه تيم ما تاثير گذار است، گفت: در ديدار دوستانه ما با مس سرچشمه، افرادي را مي فرستند که داد و بيداد راه بيندازند!

سرمربي تيم مس کرمان، گفت: با وجود چنين شرايطي، مسووليت هر نتيجه بدي را بر عهده نمي گيريم.

وي با انتقاد از افرادي که براي تيم مشکل ساز هستند، افزود: مسوول ما با يکي از همين افراد که به نوعي انگل جامعه محسوب مي شود، 28 دقيقه صحبت کرده است و چرا بايد اينگونه باشد؟

*** دو هفته گذشته بسيار خوب تمرين کرده ايم

سرمربي تيم مس کرمان گفت: تيم ما براي ديدار با سايپا در هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر آماده است و در دو هفته گذشته ما بسيار خوب و اختصاصي در هر پست کار و تمرين کرده ايم.

وي ادامه داد: نواقص خط هافبک تيم را تا حدودي برطرف کرده ايم که اميدواريم در اين ديدار بتوانيم اگر فرصت هايي به دست آمد به گل برسيم.

قاسمپور، مقابل سايپا و ذوب آهن در دو هفته متوالي دو بازي خانگي داريم و 6 امتياز اين ديدارها براي ما حکم 12 امتياز را دارد و بايد از اين فرصت براي بالا بردن جايگاه تيم در جدول و بهبود شرايط روحي و رواني تيم استفاده کنيم.

قاسمپور، بيان کرد: شجاع خليل زاده بازيکن مس کرمان به تمرينات بازگشته اما هنوز با وجود داشتن درد در پاي خود شرايط مناسبي ندارد و نبايد فشار زيادي به او وارد شود.

وي گفت: تعطيلات ايجاد شده در ليگ برتر به دليل بازي هاي تيم ملي، براي تيم هايي که بازيکنان آنها مصدوميت دارند مفيد است اما براي تيم هاي آماده و موفق اين تعطيلي ها چندان مفيد نخواهد بود.

قاسمپور افزود: اين تعطيلي ها براي تيم مس کرمان نه بد بود و نه خوب، اما اميدواريم در ادامه بازي هاي خوبي را با کسب نتيجه داشته باشيم.

*** تغيير سرمربي تيم ملي در چنين شرايطي صحيح نيست

سرمربي تيم مس کرمان با اشاره به اينکه تا کنون فوتبال ملي ما اينقدر ضعيف نبوده است، گفت: تغيير سرمربي تيم در چنين شرايطي صحيح نيست و بايد فردي را کنار او بگذاريم که به وي اعتقاد داشته باشد.

قاسمپور، با اشاره به اينکه در ديدار با لبنان، تيم حريف خوب نبود و ما بدتر از آنها بوديم، افزود: اين يک فاجعه است که برخي بازيکنان ما از انجام ساده ترين کارها در زمين مسابقه در اين ديدار عاجز بودند.

وي ادامه داد: کارلوس کي روش در بازي هاي تدارکاتي تيم ملي نيز از يک ترکيب ثابت استفاده نکرد و اين نشان مي داد که نسبت به بازيکنان شناخت ندارد و بويژه در دفاع وسط و کنار بازيکنان بسياري را تغيير مي داد.

وي افزود: فقط از نام بازيکناني مانند مسعود شجاعي استفاده مي کرد که نبايد اين کار را مي کرد و حتي بازيکناني را در ترکيب اصلي تيم ملي قرار داده بود که در باشگاههاي خود بازيکن ذخيره بودند.

سرمربي تيم مس کرمان، گفت: بر روي کاغذ ما بايد لبنان را در کشور خود 5 بر صفر مي برديم اما چون فوتبال ما پايه و اساس ندارد و با فراز و نشيب هاي فراواني همراه است، اين اتفاقات رخ مي دهد.

*** فوتبال ايران در بحث پزشکي مشکل دارد

قاسمپور، با اشاره به وجود مصدوميت ها در بين بازيکنان ليگ برتري ما اظهار داشت: فوتبال ايران در بحث پزشکي مشکل دارد و اين مسئله فقط مختص تيم مس کرمان نيست و همه جا وجود دارد.

وي ادامه داد: درصد مصدوميت ها در بسياري از تيم هاي ما بسيار بالاست و تيم مس کرمان يکي از تيم هايي است که کمترين مصدوميت را دارد.

وي گفت: تيم ما در ديدار با آلومينيوم هرمزگان در بندرعباس با آن آب و هواي خاص، مي توانست 120 دقيقه هم بدود و کم نياورد زيرا بدنساز ما بسيار خوب کار کرده است.

سرمربي تيم مس کرمان، افزود: دفاع ما در اين فصل تا کنون خوب کار کرده است اما خط حمله ما خوب گل نزده است.

وي در مورد، فرزاد حسينخاني بازيکن تيم مس کرمان نيز گفت: او يکي از بهترين بازيکنان ماست و فشار بسياري را در هر بازي تحمل مي کند و خوب کار کرده است.

تيم مس کرمان در هفته هشتم رقابت هاي ليگ برتر فوتبال شامگاه فردا جمعه در ورزشگاه شهيد باهنر کرمان ميزبان تيم سايپا خواهد بود.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل